niedziela, 15 marca 2015

Pancakes z sosem klonowym i jogurtem bałkańskim

Dzisiaj na śniadanie dla mojego ukochanego syneczka zrobiłam Pancakes z sosem klonowym przekładane jogurtem bałkańskim z ekstraktem waniliowym.




Składniki:



  • 2 szklanki mąki pszennej, przesianej
  • 2 jajka
  • 1,5 szklanki mleka
  • 75 g rozpuszczonego masła
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 czubate łyżki cukru
  • szczypta soli
Przygotowanie:


  • Do miski przesiewamy mąkę dodajemy 3 łyżki proszku do pieczenia i , szczyptę soli i cukier.
  • W rondelku rozpuszczamy masło odstawiamy na bok by ostygło.
  • Roztrzepujemy jajka łączymy z mlekiem i masłem.
  • Łączymy z  mąką.
  • Smażymy na suchej patelni. 

Podanie:


  • Gdy usmażymy pancake można je przełożyć  jakimś kremem lub serkiem.
  • Ja przełożyłam jogurtem bałkańskim dodałam trochę ekstraktu z wanilii i łyżkę cukru pudru. 
  •  To wszystko polałam syropem klonowym

Smacznego ! :)


Kwasia

Po kolejne przepisy zapraszam na mojego bloga link: Kwasia montuje


Przepis zaczerpnięty ze strony moje wypieki o to link: Moje wypieki. Pancakes

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz